back

Field Service Management

Priemysel v transformácii

Distribučné spoločnosti čelia jedinečnému súboru výziev a ich výkonnosť je úzko spätá s efektivitou ich prevádzkových procesov, optimalizáciou ich zdrojov a využitím ich aktív.

V každodennej práci sú konfrontované s nižšou mierou automatizácie, ktorá do značnej miery môže obmedziť ich schopnosť zlepšovať obchodné výsledky.

K častým obmedzeniam možno zaradiť nasledovné:

  • minimálna alebo žiadna automatizácia pracovníkov v teréne
  • manuálna práca dispečerov pri plánovaní práce pracovníkov v teréne
  • nedostatočná alebo v prípade potreby nedostupná potrebná dokumentácia
  • neaktuálne informácie o aktívach – neprebieha synchronizácia medzi systémami
  • reaktívna údržba v dôsledku nedostatku priebežných informácií o stave aktív

PosAm Field Service Management

Naše riešenie ponúka moderné pracovné prostredie s komplexnou sadou nástrojov pre správcov a dispečerov. Umožňuje efektívne plánovanie práce, digitalizáciu činností a tiež komunikáciu s tímami v teréne prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Nástroje v reálnom čase spracúvajú a vyhodnocujú dáta z podnikových systémov, čím poskytujú aktuálne informácie potrebné na rýchle a kvalifikované rozhodovanie. To vedie k efektívnejšiemu využitiu pracovného času, pružnej reakcii na poruchy a digitalizácii dokumentácie aj pracovných procesov priamo u zákazníka.

Pre dosiahnutie maximálnej ekonomickej efektívnosti plánovania a riadenia úloh využívame pokročilé matematické modely, ktorými naše riešenie vyniká pred podobnými na trhu.

Riešenie je integrované na podnikové systémy (ERP,HR, atď. ) a zabezpečuje obojsmerný tok údajov o požiadavkách na výkon práce u zákazníka a prenos elektronických dokumentov.

Dispečing riadenia pracovníkov má k dispozícii interaktívne nástroje (plánovacia tabuľa, plánovacia mapa) pre prehľadné zostavenie a aktualizáciu plánu práce.

Minimalizácia konfliktných situácií vychádza z dôslednej kontroly kvalifikácií a dostupnosti pracovníkov, priradených prostriedkov a materiálu.

Tvorba automatických plánov práce a pridelenie prostriedkov na definovaný počet dní, ktorý pri rešpektovaní požiadaviek na kvalifikáciu, dostupnosť pracovníkov, či definované priority vytvára nákladovo, parametrovo a dojazdovo optimálny plán práce.

Pridelenie najvhodnejšieho pracovníka alebo pracovnej skupiny prebieha na základe aktuálneho stavu pracovníkov a ich rozmiestnenia v teréne. Systém zabezpečuje operatívne zasielanie relevantných informácií pracovníkom v teréne v reálnom čase, ako aj notifikácie v prípade ich neprijatia.

Podpora pri urgentných činnostiach (napr. kalamitné stavy alebo poruchy) minimalizuje čas nástupu na riešenie krízového stavu a ich realizáciu.

Pracovníci v teréne, podporení aktualizovanými informáciami o plánovanej práci, požiadavkách zákazníka ako aj navigáciou na miesto výkonu, sa môžu plne sústrediť na kľúčové činnosti a minimalizovať tak prestoje.

Prehľadné zobrazenie plánu práce na mobilnom zariadení, digitalizácia protokolov o vykonaní činnosti, prevzatie podpisu priamo na displej zákazníka, digitálne spracovanie údajov (napr. čiarové kódy) ako aj ďalšie funkcionality zjednodušujú a zrýchľujú výkon práce.

Kompletné využívanie mobilnej aplikácie aj bez pripojenia v sieti (offline režim). Synchronizácia dát zabezpečí ich konzistentnosť naprieč celým riešením.

Elektronické pracovné príkazy a aktivity sú aktualizované mobilnými pracovníkmi, ako aj automaticky, údajmi z GPS zariadení priradených dopravných prostriedkov a z dopravnej situácie.

Riešenie poskytuje monitorovanie stavu práce v reálnom čase a štandardné reporty o plánovanom a skutočnom využití pracovného fondu a plnení zákazníckych termínov.
Používateľ ocení ľahko ovládateľné prostredie na modifikáciu a tvorbu nových reportov.

Dostupné sú detailné podklady pre kontroling a zaúčtovanie výkonov z realizovaných prác.

Kvantifikovateľné prínosy riešenia

50 % zrýchlenie procesu plánovania a prideľovania prác

65 % zníženie prestojov a neproduktívnej práce

20 % zníženie nákladov na dopravu

99 % odstránenie ľudskej chyby pri prideľovaní a organizovaní práce

100 % digitalizácia komunikácie, činností a dokumentácie

Moduly

Môžeme, prosím, používať cookies?

Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky.

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.