Novinky z oblasti PosAm
Každý hlas pomôže PosAmu na ceste za titulom National Public Champion
European Business Awards vyhľadáva a oceňuje výnimočné spoločnosti na európskom kontinente. Je to najväčšia a najdôležitejšia multisegmentová celoeurópska súťaž, ktorá sa snaží identifikovať a propagovať výnimočné spoločnosti. Súťaž má tri etapy. V prvej etape, ktorá skončila 5. septembra 2016, sa PosAm stal Národným šampiónom v ročníku 2016/2017. Na základe rozhodnutia odbornej poroty zvíťazil v kategórii spoločností s ročným obratom od 26 do 150 miliónov eur. V druhej etape, ktorá prebieha od 9. januára 2017 do 1. marca 2017, sa PosAm uchádza o ocenenie National Public Champion. Toto ocenenie mu bude […]
Úspešná recertifikácia integrovaného manažérskeho systému
Náročný recertifikačný audit opakovane potvrdil, že PosAm aplikuje pri svojej činnosti štandardy zabezpečujúce vysokú úroveň interných a externých procesov. Jedná sa o štandardy v oblastiach manažérstva kvality (ISO 9001), manažérstva IT služieb (ISO/IEC 20000), manažérstva informačnej bezpečnosti (ISO/IEC 27001), environmentálneho manažérstva (ISO 14001) a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (OHSAS 18001). Certifikáty ISO 27001 a 20000 sú pritom vydané pod náročnou britskou akreditáciou UKAS. „Tohtoročný audit bol o to náročnejší, že PosAm zmenil sídlo a presťahovali sme aj naše dátové centrum. Naša systematická práca na zlepšovaní interných a externých procesov však priniesla pozitívny výsledok. […]
PosAm získal titul Národný šampión v súťaži European Business Awards 2016/17
Ocenenie European Business Awards získavajú spoločnosti, ktoré dosahujú mimoriadne finančné výsledky, dynamický rast, sú výnimočné svojou stratégiou v oblasti inovácií a určujú smer vo svojom odvetví. Cena sa udeľuje desiaty krát. O nominácie tento rok zabojovalo viac než 33 000 firiem z 34 európskych krajín. Titul národný šampión získavajú spoločnosti na základe hodnotenia podľa siedmych kritérií. Odborná porota každú spoločnosť posudzovala napríklad na základe inovácií, ktoré priniesla, etického profilu, kvality vzťahov s obchodnými partnermi a dlhodobej stratégie, s ohľadom na flexibilitu firmy aj spoľahlivosť pri rýchlo sa meniacich podmienkach na trhu. V ďalšej fáze rozhodne […]