Novinky z oblasti Aktualita

27.5.2015
Bez vyriešenej elektronickej archivácie nie je možné hovoriť o skutočnom „paperless“

Vznikajú dokumenty rôzneho pôvodu (dokumenty, maily, účtovníctvo, atď.) a rôzneho formátu (textové, grafické, audio, video, špeciálne, elektronicky podpísané, atď.). Legislatívne požiadavky na ich archiváciu presahujú v mnohých prípadoch desiatky rokov. Napr. mzdové listy 20 rokov od vystavenia, osobné spisy 20 rokov od ukončenia pracovného pomeru, lekárske správy 20 rokov od posledného poskytnutia služby, daňové doklady 10 rokov od vystavenia, zmluvy 10 a viac rokov od ukončenia zmluvy, atď. Celková doba archivácie tak môže presiahnuť aj 100 rokov! Konferenciu na tému elektronického archivovania, eArchiving, organizoval začiatkom mája PosAm. Priniesla odpovede na celý rad legislatívnych, […]

Bez vyriešenej elektronickej archivácie nie je možné hovoriť o skutočnom „paperless“
14.5.2015
Výročná konferencia itSMF: zaostrené na vzťahy IT a biznisu

Asi stovka účastníkov si, na 9. výročnej konferencii itSMF, vypočula 15 zaujímavých prezentácií. Medzi témami boli: súlad IT služieb s požiadavkami biznisu, budúcnosť riadenia IT služieb, dialóg IT a vrcholového manažmentu, možnosti praktického uchopenia konceptu Business-IT Alignment, agilný prístup pri realizácií zákaziek, a ďalšie. Juraj Pavol, produktový manažér PosAm, predstavil riešenie rozširujúce štandardný ITSM nástroj o mobilné aplikácie, field manažment a biometrický podpis. Riešenie idúce za štandardné požiadavky ITSM prináša efektívnejšie využívanie fondu pracovnej doby, dôkladnejšie meranie vyťaženia a zlepšenie utilizácie pracovníkov, lepšiu informovanosť zákazníkov a bezpapierové procesy. Otázky z […]

Výročná konferencia itSMF: zaostrené na vzťahy IT a biznisu
22.4.2015
Spokojnosť používateľov IT v Tatrabanke je od marca v rukách špecialistov z PosAm

PosAm sa ešte v závere roka 2014 presadil v konkurencii významných nadnárodných poskytovateľov a uspel vo výberom konaní na zabezpečenie „End User Services“ v Tatra banke (TB). Tento úspech upevnil postavenie spoločnosti na trhu outsourcingových služieb na Slovensku. Podľa údajov z IDC sa PosAm posunul na tretiu priečku, za Slovak Telekom a HP. Úspech PosAm stojí na dlhoročných skúsenostiach s poskytovaním prevádzkových IT služieb pre najväčšie Slovenské spoločnosti – Slovenské elektrárne, Ministerstvo financií SR, alebo z bankového sektora ZUNO Bank aj Československá obchodná banka. Výnosy z podpory a prevádzky IT […]

Spokojnosť používateľov IT v Tatrabanke je od marca v rukách špecialistov z PosAm
12.4.2015
Hodnotenie roka 2014: ďalší úspešný rok s výbornými výsledkami

Hlavnou charakteristikou roka 2014, ktorá je na pozadí výborných výsledkov, je rekordný objem služieb, ktoré sme dodali našim zákazníkom. Ich celkový objem medziročne narástol o 36 %. Vďaka vysokému objemu výkonov sme dosiahli slušný medziročný nárast nášho kľúčového výkonnostného ukazovateľa EBITDA o 7 %. Potešiteľný je aj výrazný nárast tržieb na úroveň 47 108 tisíc Eur, čo predstavuje historický rekord a nárast voči predchádzajúcemu roku o 30 %. Pri hodnotení minulého roku považujem za dôležité, že sa nám darilo udržovať a posilňovať postavenie v našich kľúčových trhových segmentoch. Veľkú radosť […]

Hodnotenie roka 2014: ďalší úspešný rok s výbornými výsledkami
18.3.2015
Už 800 obcí zapojených do projektu DCOM

Tieto a ďalšie informácie zazneli 11.3.2015 v Klube komunálnej politiky na Rádiu Regina v diskusii o elektronizácií samospráv. Debaty sa zúčastnili: Milan Muška, podpredseda Združenia miest a obcí Slovenska, Adrián Belánik, riaditeľ Datacentra elektronizácie územnej samosprávy (DEUS) a Ľubomír Lőrincz, starosta obce Santovka. Poslucháčom priblížili ciele projektu DCOM, spôsob jeho realizácie, prínosy pre obce, občanov, firmy a štát a tiež aktuálny stav v realizácií projektu. Projekt DCOM poskytne obciam a mestám nástroje, ktoré im umožnia zabezpečiť výkon svojich kompetencií a služieb pre občanov a firmy elektronicky. Týka sa to v […]

Už 800 obcí zapojených do projektu DCOM
5.3.2015
Ako sme za pár minút roztlieskali stovky predajcov Allianz pojišťovna

Udržanie existujúcich klientov a získanie nových je stále ťažšie. To platí aj v poisťovníckom biznise. Klienti očakávajú pružné, okamžité a korektné poskytnutie všetkých informácií a prípravu ponuky. V prípade že sa rozhodnú, je dôležitá schopnosť predajcu okamžite uzavrieť zmluvu. Obchodník preto potrebuje vhodný nástroj pre uspokojenie potrieb klientov a zabezpečenie svojej práce a to bez ohľadu či sa jedná o inteného predajcu poisťovne alebo makléra Allegro Multichannel (AMC) je presne také riešenie. AMC bolo pôvodne vyvinuté pre Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s., kde bolo implementované v závere uplynulého roka. Je to komplexný systém pre podporu predaja poistných produktov, […]

Ako sme za pár minút roztlieskali stovky predajcov Allianz pojišťovna
18.12.2014
Vylepšili sme Register účtovných závierok

Zmenili sme dizajn úvodnej stránky s dôrazom na zjednodušenie používania. Doplnené boli niektoré užitočné funkcie: vyhľadanie spoločnosti podľa názvu, IČO alebo DIČ je zlúčené do spoločného vyhľadávacieho okna, možné je aj priame hľadanie medzi výročnými správami. Majiteľom smartfónov a tabletov zvýši užívateľský komfort automatické prispôsobenie zobrazenia stránky mobilným zariadeniam (responzívny dizajn aplikácie). Novinka je dostupná pre platformy Apple iOS, Google Android a Microsoft Windows. Viac ako 6,5 % používateľov pristupujúcich na stránky Registra zo zahraničia určite ocení lokalizáciu stránok do anglického jazyka, čím sa ďalej zlepší dostupnosť informácií poskytovaných Registrom. V neverejnej […]

Vylepšili sme Register účtovných závierok
16.12.2014
SMART riešenie pre poisťovne z dielne PosAm

V balíku aplikačných riešení PosAm pre poisťovne je aj Systém pre manažment obhliadok pri škodách na majetku alebo na vozidlách (známy aj ako PosAm ProLik). Ten automatizuje a digitalizuje proces obhliadok poistných udalostí a zabezpečuje plne elektronickú komunikáciu medzi poisťovňou a zmluvným partnerom. Interní zamestnanci aj zmluvní partneri spoločnosti Allianz používajú tento informačný systém na vkladanie dát a získavanie informácií v rámci procesu likvidácie poistných udalostí už od roku 2005. Dnes ho využíva viac ako 600 zmluvných partnerov. Na konci prvej dekády svojej prevádzky systém stále dokazuje vysokú mieru úžitku. Vytvoril podmienky […]

SMART riešenie pre poisťovne z dielne PosAm
5.12.2014
Top manažér kvality roku 2014 v súkromnom sektore je z PosAm

Pavol Šurín je kvalifikovaným hodnotiteľom Ceny EFQM a aktívne pôsobí v tejto Európskej nadácií pre manažérstvo kvality. V PosAm-e pôsobí od roku 2005 a zaslúžil sa o implementáciu integrovaného manažérskeho systému, ktorý skĺbil princípy viacerých manažérskych prístupov zahŕňajúcich model výnimočnosti EFQM a manažérske normy radu ISO do jednoliatej a užitočnej metodiky pre modelovanie a zlepšovanie procesov. Pod jeho vedením je tento systém sústavne rozvíjaný a pravidelne preverovaný internými a externými auditmi. Integrovaný Manažérsky Systém v PosAm zahŕňa Systém manažérstva kvality, Systém manažérstva IT služieb, Systém manažérstva informačnej bezpečnosti, Systém environmentálneho manažérstva a Systém […]

Top manažér kvality roku 2014 v súkromnom sektore je z PosAm
18.11.2014
Ocenenie pre Register účtovných závierok na ITAPA

V súťaži zameranej na riešenia a technológie, ktoré pomohli zjednodušiť, zefektívniť a sprehľadniť procesy vo verejnej správe získal Register účtovných závierok 3. miesto v kategórií Nové služby. Ocenenie odovzdali zástupcom spoločnosti PosAm na slávnostnom galavečeri ITAPA 2014. „PosAm dostal jasný cieľ – zjednodušiť život podnikateľom. Toto ocenenie vnímame ako symbolické uznanie toho, že sa nám to skutočne podarilo. Pre nás je však najdôležitejšie, že systém oceňujú samotní používatelia. Register účtovných závierok je dôkazom, že investície do zmysluplných IT projektov sú jedným zo spôsobov, ako zlepšovať podnikateľské prostredie na Slovensku,“ povedal Peter Kolesár, riaditeľ […]

Ocenenie pre Register účtovných závierok na ITAPA
3.11.2014
DCOM ako vzorové riešenie pre samosprávu v Rumunsku

V závere októbra sa v Bukurešti, za účasti popredných predstaviteľov viacerých ministerstiev, samosprávy aj súkromného sektora Rumunska,  konala konferencia mapujúca Európske politiky v odvetví informačných a komunikačných technológií pre roky 2014-2020 (Digitálna agenda 2014-2020). Konferencia vytvorila priestor pre diskusiu medzi inštitúciami, orgánmi štátnej správy a spoločnosťami poskytujúcimi riešenia. Cieľom bolo pozrieť sa z rôznych uhlov pohľadov (legislatívy, procesných zmien, technologických inovácií) na využitie IT technológií pri naštartovaní ekonomiky, zvyšovaní konkurencieschopnosti a zlepšovaní životnej úrovne obyvateľstva. Diskutujúci hovorili aj o možnostiach realizácie týchto projektov s pomocou európskych fondov v rámci programov […]

DCOM ako vzorové riešenie pre samosprávu v Rumunsku
24.10.2014
DCOM sa predstavil na Open Days v Bruseli

For municipalities, for the people – cloud in reality. Podnadpis prezentácie o projekte DCOM, symbolicky vyjadruje nielen hlavnú myšlienku ale aj spôsob realizácie celého projektu. Zámerom vystúpenia zástupcov ZMOS a PosAm bolo účastníkom Open Days ukázať, ako môžu samosprávy aplikovať eDemokraciu a eGovernment v praxi a ako sa môžu prostredníctvom cloudových riešení priblížiť svojim obyvateľom. Hlavným cieľom projektu DCOM je sprístupniť a v podstatnej miere zlepšiť poskytovanie e-služieb občanom na úrovni regionálnej a miestnej samosprávy. V rámci projektu sa vytvorí balík softvérových riešení pre zefektívnenie práce obecných úradov a sprístupnenie […]

DCOM sa predstavil na Open Days v Bruseli

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.